Informacja ZUS w sprawie świadczenia Dobry Start
Zgodnie z przyjętym w dniu 15 czerwca bieżącego roku przez Radę Ministrów projektem rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków programu „Dobry Start” 300+ na rok szkolny 2021/2022, tegoroczny nabór wniosków odbędzie się na nowych zasadach.
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą całego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Rodzice od 1 lipca mogą składać wnioski o ustalenie prawa do świadczenie jedynie w formie elektronicznej:
- na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
- przez bankowość elektroniczną,
- na portalu empatia.mpips.gov.pl.
Wnioski należy składać do 30 listopada 2021r.
Wszelkie pytania należy kierować do nowego realizatora zadania – Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej – cot@zus.pl
- infolinii – 22 560 16 00
- bezpośrednio w jednostkach
codziennie w godzinach od 8.00-15.00, od 1 lipca w poniedziałki w godzinach od 8:00-18:00.
Zapraszamy do kontaktu osobistego w Inspektoracie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ul. Popiełuszki 3a w Kraśniku, gdzie będzie możliwość założenia konta na Platformie Usług Elektronicznych (Klient musi posiadać dowód osobisty, numer telefonu, adres e-mail).
Koordynatorzy akcji i osoby do kontaktu:
- Leszek Kliza – tel. 81 8260034
- Marta Dziura –tel. 81 8254480
- Edyta Aleksandrowicz –tel. 81 8254960
Z wyrazami szacunku
Leszek Kliza
Kierownik Inspektoratu Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Lublinie Inspektorat w Kraśniku